Kim jesteśmy
Opinia24 jest wyspecjalizowanym wykonawcą badań rynkowych realizowanych techniką telefoniczną (CATI), internetową (CAWI) oraz technikami łączonymi (mixed-mode). Pracujemy na rzecz podmiotów oczekujących doradztwa w zakresie realizacji ilościowych badań marketingowych i społecznych oraz wsparcia w szybkim, elastycznym i ekonomicznym wykonawstwie projektów badawczych prowadzonych w oparciu o te techniki.

Oferujemy profesjonalne doradztwo na każdym etapie badania od konceptualizacji, przez realizację badań przy użyciu nowoczesnych i sprawdzonych systemów ankietowych, aż po końcowe opracowanie wyników przy jednoczesnym sformułowaniu wniosków i rekomendacji płynących z badania.
Firma jest kierowana przez kadrę menadżerską posiadającą wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działów realizacji badań ilościowych w dużych agencjach badawczych. Naszą kadrę uzupełniają badacze z bogatym doświadczeniem związanym z obsługą klienta przy koordynacji dużych przedsięwzięć badawczych.
Infrastruktura
Opinia24 posiada własne zasoby umożliwiające realizację badań techniką telefoniczną (profesjonalne studio CATI) oraz internetową (panel internetowy CAWI), dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić dotarcie do niemal każdej grupy społecznej, a także do przedstawicieli większości grup zawodowych.
Dysponujemy nowoczesnym i profesjonalnym studiem zlokalizowanym w Radomiu pozwalającym na jednoczesne prowadzenie ponad 100 wywiadów telefonicznych.
Dzięki skutecznym rozwiązaniom oraz nowoczesnym systemom ankietowym jesteśmy w stanie zapewnić naszym współpracownikiem dostęp do zasobów z każdego miejsca podłączonego do Internetu, co pozwala na realizację w pełni kontrolowanej i bezpiecznej kampanii typu @home.
Z firmą regularnie współpracuje ponad 150 doświadczonych ankieterów telefonicznych. Dodatkowo prowadzimy badawczy panel Internetowy liczący 14 tysięcy zarejestrowanych i zweryfikowanych uczestników.
Nasz zespół
Wiemy jak istotną rolę w całym procesie badawczym odgrywają osoby, które tym procesem zarządzają. Dlatego też do naszych szeregów zapraszamy jedynie osoby, które mają odpowiednie doświadczenie i wiedzę w zakresie badań rynku. Dotyczy to zarówno kadry menadżerskiej, badaczy, osoby zarządzające panelami badawczymi jak i ankieterów, którzy prowadzą badania telefoniczne.
Opinia24 jest odpowiedzią na potrzebę rynku prowadzenia profesjonalnego i sprawnego fieldu badawczego. Znając dobrze potrzeby firm z branży zdajemy sobie sprawę z tego jak istotna jest elastyczność w podejściu do klienta. To sprawiło, że od samego początku działalności podejmujemy współpracę z agencjami wspomagającymi realizację procesu badawczego – od wyspecjalizowanych dostawców baz danych, firm prowadzących panele internetowe po profesjonalne agencje kreatywne.
Umiejętności i wiedza naszych partnerów biznesowych jest idealnym uzupełnieniem naszej stałej kadry.
Kadra zarządzająca

Przemysław Wójtowicz
Prezes zarządu i współzałożyciel Agencji Badań Rynku Opinia24. Ukończył studia magisterskie na wydziale zarządzania na UJK, a także studia z zakresu analizy danych i programowania na Uniwersytecie Warszawskim.
Od 12 lat związany z branżą badawczą. Doświadczenie w realizacji badań metodami CATI i CAWI zdobywał w Millward Brown obejmując stanowiska kodera, supervisora, project managera, managera studia CATI, administratora bezpieczeństwa informacji.
Szczególnie zainteresowany łączeniem różnych technik w ramach jednego badania (Mix-Mode Data Collecting). Praktyk badań marketingowych i społecznych – zrealizował ponad 1000 projektów.

Grzegorz Kowalski
Grzegorz jest badaczem z długoletnim doświadczeniem i wiedzą z zakresu marketingu i sprzedaży. Od 1997 roku wspiera klientów w przygotowaniu strategii rynkowych, wprowadzaniu nowych marek i produktów, kreowaniu komunikacji marketingowej. Prowadził projekty m. in. dla firm z takich branż jak paliwowa (Lotos SA, BP,) energetyczna (PGNiG, Tauron) spożywcza (AGROS, Heinz, Pudliszki, Kraftfoods), motoryzacyjna (Nissan, Hyundai, Nordglass), telekomunikacyjna (Orange) oraz dla agencji reklamowych i PR.
Ukończył studia MBA na TVU London, Coaching i Mentoring w Biznesie na Politechnice Łódzkiej, posiada międzynarodowy certyfikat organizacji International Coaching Community (ICC), certyfikaty szkoleń Maestro Orchestrating Client Values oraz Counselor Salesperson by Wilson Learning.
Przygotował i prowadził autorski program studiów magisterskich „Komunikacja Strategiczna w Marketingu” w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Prowadził również zajęcia o tematyce badań rynku na Uniwersytecie Warszawskim. Był współtwórcą i członkiem zarządu klastra „Creative Communication Cluster”, w którego skład weszło kilkanaście podmiotów z branży kreatywnej, uczelni wyższych oraz organizacji pozarządowych.
Grzegorz pracował wcześniej dla agencji badawczych SMG/KRC, MillwardBrown oraz Kantar. Odpowiadał m. in. za wsparcie klientów w przygotowaniach strategii sprzedażowych i marketingowych, szczególnie z obszaru pozycjonowania i wprowadzania nowych produktów na rynek; analiz rynkowych, pozycjonowania i przygotowania strategii komunikacji oraz kampanii reklamowych, a także w zakresie przygotowania i wdrażania projektów ATL i BTL.
W tym czasie, jako ekspert, służył swoim doświadczeniem, również w projektach z obszaru społeczno-gospodarczego (rynek pracy, rozwój zawodowy, innowacyjność, cyfryzacja), dla PARP, PFRON, NCBiR, MEN, Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Gospodarki oraz Ministerstwa Pracy I Polityki Społecznej.

Anna Starnawska
Ukończyła studia inżynierskie na wydziale ekonomicznym na UTH w Radomiu. Pracuje w branży badań rynkowych od 2012 roku. W tym czasie zdobyła doświadczenie w pracy na stanowisku ankietera i supervisora CATI i CAWI.
Obecnie pełni funkcję Project Managera w Opinia24 – dba o sprawną i skuteczną realizację badań obiema technikami a także weryfikuje jakość zbieranych danych.

Aleksandra Domańska
Posiada 4-letnie doświadczenie w branży badawczej. Sprawuje bezpośrednio nadzór Studia CATI.

Patryk Bilski
Z badaniami rynku związany od 6 lat. W Opinia24 koordynuje realizację badań prowadzonych techniką wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CATI).

Niezależni eksperci
Przy poszczególnych projektach współpracujemy ze specjalistami z branży badań rynku. Wykorzystujemy ich doświadczenie i wiedzę do przygotowania kluczowych wniosków i rekomendacji. Pomagamy w poszukiwaniu najlepszych strategicznych rozwiązań.
Utalentowani graficy i analitycy pomagają nam w przygotowaniu atrakcyjnych i profesjonalnych materiałów wynikowych: tabel, infografik i raportów.