badania

jak się patrzy

CAWI

Badania Internetowe to najprężniej rozwijająca się technika spośród gałęzi badań ilościowych. Ponad 80% Polaków deklaruje dostęp do Internetu, a liczba badań realizowanych poprzez Internet wzrasta o kilkanaście procent w skali roku.

Nasi koordynatorzy płynnie obsługują realizację badań obiema technikami – telefoniczną i internetową.

Badania CAWI to jeden z dwóch głównych typów badań jakie oferuje Opinia24. W ramach tej techniki nasi klienci mają możliwość realizacji szybkich i ekonomicznych projektów o złożonych kwestionariuszach z możliwością prezentowania materiałów graficznych. Technika ta sprawdza się w naszych badaniach reklamy, badaniach satysfakcji pracowników, badaniach satysfakcji klientów a nawet w takich obszarach jak badania biznesowe czy testy smaku.

Do szczególnych zalet techniki CAWI stosowanych w Opinia24 należą:

  • Profilowanie badanych pod względem demograficznym, psychograficznym i geograficznym
  • Tworzenie wyspecjalizowanych sub-paneli użytkowników dóbr i usług – na życzenie klienta
  • Zróżnicowany sposób dotarcia do respondentów, za pomocą maila, telefonu, SMSa, pop-up oraz web-puch
  • Możliwość współpracy przy pomiarach zachowań w Internecie ze stronami internetowym czy social-media
  • Mechanizmy kontroli jakości zbieranych danych takie jak np. blokady możliwości wielokrotnego wypełnienia tej samej ankiety; algorytmy wyłapujące nielogiczne odpowiedzi, zbyt szybko wypełniane wywiady lub wywiady realizowane przez tzw. boty.

 

Większość uczestników naszego panelu została zrekrutowana z telefonicznej losowej próby komórkowej.

Rozumiejąc jak ważne są obecnie badania internetowe stworzyliśmy własny BO Panel Opinii – społeczność uczestników badań internetowych do której należy kilkadziesiąt tysięcy osób aktywnie dzielących się z nami swoimi opiniami.

Pozostałe Usługi

Wykorzystujemy pliki cookies, by zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z korzystania z naszej strony. Polityka prywatności i plików cookies