Badania Internetowe to najprężniej rozwijająca się technika spośród gałęzi badań ilościowych. Ponad 80% Polaków deklaruje dostęp do Internetu, a liczba badań realizowanych poprzez Internet wzrasta o kilkanaście procent w skali roku.
Nasi koordynatorzy płynnie obsługują realizację badań obiema technikami – telefoniczną i internetową.
Badania CAWI to jeden z dwóch głównych typów badań jakie oferuje Opinia24. W ramach tej techniki nasi klienci mają możliwość realizacji szybkich i ekonomicznych projektów o złożonych kwestionariuszach z możliwością prezentowania materiałów graficznych. Technika ta sprawdza się w naszych badaniach reklamy, badaniach satysfakcji pracowników, badaniach satysfakcji klientów a nawet w takich obszarach jak badania biznesowe czy testy smaku.
Do szczególnych zalet techniki CAWI stosowanych w Opinia24 należą:
Większość uczestników naszego panelu została zrekrutowana z telefonicznej losowej próby komórkowej.
Rozumiejąc jak ważne są obecnie badania internetowe stworzyliśmy własny BO Panel Opinii – społeczność uczestników badań internetowych do której należy kilkadziesiąt tysięcy osób aktywnie dzielących się z nami swoimi opiniami.
Wykorzystujemy pliki cookies, by zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z korzystania z naszej strony. Polityka prywatności i plików cookies